Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

Βρετανοί tour operators μιλούν για το ζωτικής σημασίας 2012: «make or break».


Ορισμένες εταιρίες ταξιδίων και ταξιδιωτικών πρακτόρων στο Ηνωμένο Βασίλειο θα πρέπει να αλλάξουν "ριζικά"  τα επιχειρηματικά μοντέλα και να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες της αγοράς για να επιβιώσουν κατά τη διάρκεια του 2012, σύμφωνα με την KPMG.


Η συμβουλευτική εταιρεία τόνισε την ανάπτυξη των αερομεταφορέων χαμηλού κόστους και τη αυξημένη χρήση των online κρατήσεων και των εφαρμογών για smartphones,  παράλληλα με τη συνεχιζόμενη οικονομική αβεβαιότητα θα μπορούσε να καταστήσει το 2012 έναν από τους χρόνους με τη «μεγαλύτερη πρόκληση» στην ιστορία του τομέα. Η  εταιρεία συστήνει επενδύσεις σε εφαρμογές Online κρατήσεων και κινητής τηλεφωνίας, σε «δυναμικές» ιστοσελίδες για να ανταποκρίνεται στις μεταβαλλόμενες ανάγκεςτων πελατών και να επικεντρώνεται στη μείωση του κόστους.

O Richard Hathaway, επικεφαλής του τομέα travel, leisure and tourism  της KPMG, δήλωσε: «Οι επιχειρήσεις που αδυνατούν λάβουν τα κατάλληλα μέτρα είναι πιθανό να έχουν προβλήματα στο βραχυπρόθεσμο έως μεσοπρόθεσμο ορίζοντα.